www.parus.ua > Продукцiя > Для середнього і малого бізнесу > Орендні платежі
Парус-Орендні платежі
Основоположним чинником у вирішенні питань управління об'єктами нерухомості є, безсумнівно, підвищення ефективності функціонування всього циклу взаємодії з клієнтом: зменшення часових витрат на оформлення документації, швидкість реагування на запити клієнта, автоматизація процесів надання послуг оренди та експлуатаційних процесів об'єктів оренди, оптимізація механізмів контролю нарахування та оплати орендних платежів, а головне - прискорення процесу управління нерухомістю та його прозорість.
Модуль "Парус-Орендні платежі" входить в лінійку програмних продуктів "Парус-Підприємство 7" і "Парус-Бюджет 7" і може функціонувати як самостійний продукт, так і лаконічно зв'язаний з іншими модулями даних систем, а саме "Парус-Бухгалтерія", що дозволяє реєструвати всі операції відповідно до норм бухгалтерського та податкового обліку, а також друкувати всі стандартні бухгалтерські та податкові звіти, та "Парус-Менеджмент і Маркетинг", дозволяючи вести єдину базу клієнтів, забезпечити узгодженість каналів взаємодії, підвищити швидкість прийняття рішень, підвищити ефективність роботи співробітників, а також мінімізувати вплив людського фактора. Даний продукт орієнтований на організації, які працюють з нерухомістю в контексті здачі або прийому нерухомості в оренду: ріелторські компанії, торгово-розважальні центри, складські приміщення, різного роду кооперативи, бізнес-центри, ринкові площі і т.д.
Програмний продукт "Парус-Орендні платежі" дозволяє ефективно управляти обліковими процесами, пов'язаними з орендою приміщень, а саме:
- вести єдину базу об'єктів оренди з усіма внутрішніми і прилеглими приміщеннями;
- фіксувати завантаження приміщень за вказаний період;
- відслідковувати історію зміни вартості та хронологію оренди;
- підготовляти й анулювати первинну і вторинну документацію оренди приміщень (укладення договору оренди, формування вихідних рахунків на оплату, актів виконаних робіт, вихідних податкових накладних);
- управляти способами нарахування, ставками і тарифами на послуги, зберігати історії зміни ставок і тарифів;
- нараховувати суму орендної плати;
- вести облік графіка платежів за наданими послугами;
- формувати відомості нарахувань (звіт відомостей нарахувань);
- робити автоматичний розрахунок нарахувань та перерахунок за минулі періоди;
- проводити оплату комунальних платежів з урахуванням пільг і тарифів;
- формувати звіти різної складності на підставі чинного законодавства;
- використовувати довільні шаблони на основі безкоштовного софту - Open Office, Libre Office для друку первинних документів.