www.parus.ua > Підтримка > Підтримка користувачів
Підтримка користувачів ПЗ "Парус"
Спеціалісти ПАРУС забезпечують повний спектр технічної підтримки:
- Супровід та підтримка ПЗ "Парус";
- IT-консалтинг;
- Тех. обслуговування ПК, принтерів, серверів, мережевого обладнання, антивірусний захист;
- Підтримка, обслуговування мереж та ОС;
- Постачання та супровід ліцензійного ПЗ (Windows, MS Office, Adobe, Oracle).
Всі бажаючі можуть скористатися Сервером Технічної Підтримки (http://forum.parus.ua)
Сертифікат на технічну підтримку програмного забезпечення "Парус"
Для підтримки в актуальному стані ПЗ, ПАРУС пропонує сертифікат на технічну підтримку, який, на умовах відповідного договору, дає право на: оновлення ПЗ "Парус", телефонні консультації через "Гарячу лінію" (095) 286-17-50. Всі сертифікати діють 1 рік.
Вартість від прайсової ціни ПЗ, яке знаходиться на обслуговуванні | 35% |
Доступ до серверу технічної підтримки | + |
Консультації по E-mail: hotline@parus.com.ua | Протягом 12 робочих годин |
Заміна ПЗ в разі виявлення критичної помилки | + |
Консультації “Гаряча лінія” | + |
Надання нових релізів придбаних модулів ПЗ | + |
Консультації на базі консультаційного центру в період дії сертифікату | За домовленістю |