www.parus.ua > Продукцiя > CRM: Менеджмент та Маркетинг > Реклама
CRM-система «Парус - Реклама» для видавництв і рекламного бізнесу
CRM-система "Парус - Реклама" орієнтована на автоматизацію первинних бізнес-процесів підприємств, які працюють у сфері реклами. Які безпосередньо розміщують рекламу (ЗМІ, сайти) так і виступають у якості посередників, наприклад, рекламних агентств. "Парус - Реклама" також є розширенням CRM - рішення «Парус - Менеджмент і маркетинг» для цього типу компаній.
Використання клієнт-орієнтованого підходу в роботі з клієнтами дозволить Вам підвищити ефективність роботи менеджерів, тим самим сприяти збільшенню числа лояльних клієнтів. Оперативність обслуговування, координація роботи відділів компанії, прискорене отримання потрібної інформації, формування аналітичних звітів - все це Ви можете отримати, використовуючи наші програмні продукти та методики. Автоматизація більшості рутинних операцій у повсякденній роботі з клієнтами дозволяє вивільнити додатковий час для збільшення кількості ділових контактів, а також сприяє зниженню ризиків пропуску або втрати важливої ділової інформації.
Функціональні можливості «Парус - Реклама»:
Редакція
- Формування макету видання (для рекламних агентств їх може бути багато, причому, вони можуть бути різних типів, друковані ЗМІ, радіо, телебачення тощо)
- макетування сторінок видання (визначення зовнішнього вигляду) з урахуванням наявності продаються і тих, що не продаються площ;
- визначення вартісних характеристик рекламних площ;
- наочне подання інформації за сплаченими;
- неоплачених/заброньованим рекламними площами в режимі реального часу;
- підготовка остаточної версії видання до друку.
Продажі
- Наочне подання макета видання в розрізі вільних, заброньованих, оплачених рекламних площ, для комфортної та швидкої роботи з клієнтами та потенційними клієнтами;
- продаж та бронювання (в т.ч. наднормативне) рекламних площ, підготовка та робота з первинними документами (договори, рахунки тощо);
- прийом і зберігання файлів рекламних макетів і роликів;
- контроль (з можливістю оповіщення) за своєчасною подачею рекламних матеріалів;
- організація рекламних компаній, в т.ч. у різних номерах і рекламних виданнях;
- формування плану надходжень грошових коштів.
Маркетинг і адміністрування виробничих процесів
- Ведення історії взаємин з клієнтами;
- сегментація клієнтської бази;
- формування аналітичних звітів у різних розрізах;
- організація заходів для підвищення лояльності клієнтів (служба контролю якості, контроль виконання зобов'язань, поздоровлення з святами і значущими датами, інформаційні розсилки тощо);
- тайм-менеджмент і оцінка ефективності роботи персоналу.
Переваги системи:
- Адаптоване галузеве рішення;
- широкі функціональні можливості;
- забезпечення інтеграції з різними бухгалтерськими системами;
- облік вимог Замовника, що пред'являються до функціоналу системи, можливість замовлених доробок під конкретного замовника;
- зручність і простота експлуатації;
- конкурентні ліцензії;
- відсутність витрат на придбання СУБД;
- створення та налаштування користувацьких звітів на базі MS Excel і Crystal Reports;
- надійна підтримка (навчальний центр, виїзні консультації фахівців, Сервер технічної підтримки, «Гаряча лінія»;
- гарантійне та післягарантійне обслуговування;
- широкий регіональний охоплення.
Комплексний підхід до автоматизації бізнес-процесів видавництва на базі «Парус - Підприємство 7», із застосуванням додаткових модулів «Парус - Бухгалтерія», дозволяє повністю автоматизувати не тільки завдання первинного документообігу та управління взаємовідносинами з клієнтами, але і завдання, пов'язані з веденням бухгалтерського, податкового обліку та здійсненням аналізу фінансово-господарської діяльності.