www.parus.ua > Підтримка > Гаряча лінія
Гаряча лінія
У ПАРУСі працює телефонна "гаряча лінія" (hotline) для оперативної консультаційної підтримки користувачів програмних продуктів "Парус". "Гаряча лінія" консультує користувачів у робочі дні, з 9:30 до 18:00.
При виникненні питань, користувач може зателефонувати на "гарячу лінію" ПАРУСа і прямо на своєму робочому місці, дотримуючись вказівок фахівця, вирішити ситуацію, яка виникла. Даною послугою можуть скористатися всі клієнти ПАРУС. Крім консультацій по телефону, для клієнтів, у яких актуальний сертифікат на технічну підтримку, доступні також консультації по e-mail.
В інтересах користувачів, в нашій компанії, працює служба контролю якості, де Ви можете висловити всі свої побажання.
Телефони "гарячої лінії" Парус: (044) 565-55-77, 565-55-44
Консультації по e-mail: hotline@parus.com.ua
