CRM-система "Парус-Менеджмент и Маркетинг". Функциональные возможности

 

www.parus.ua > Продукция > CRM: Менеджмент и Маркетинг > Базовая версия

CRM система "Парус-Менеджмент і маркетинг". Функціональні характеристики

CRM Парус Менеджмент і маркетингФункціонал CRM-системи "Менеджмент і Маркетинг" базується на трьох модулях, що входять в стандартну поставку.

Основні розділи та функції CRM-системи "Парус - Менеджмент та Маркетинг"

Модуль призначений для налаштування основних бізнес-процесів по роботі з клієнтами різних підрозділів компанії.

 

Назва розділу Основні функції
Клієнти та потенційні клієнти Облік контрагентів і їх координат; Облік контактних осіб; Групування і класифікація контрагентів; Облік додаткових ознак і параметрів; Історія покупок і уподобання; Етапи і напрямки робіт з контрагентами; Хронологія взаємовідносин; Організація розсилки (директ-мейл).
Проекти Ведення проектів; Планові і фактичні терміни; Облік планових і фактичних обсягів робіт; Складання графіка робіт; Облік учасників проекту; Розподіл відповідальних за видами робіт; Мережевий графік.
Маркетинг і збут Організація роботи з контрагентами в розрізі ведення контактів за напрямами робіт і відповідальним фахівцям; Облік потенційних продажів (Воронка продажів); Організація роботи теле-маркетингу (Call-центру); Організація розсилки (директ-мейл); облік і аналіз ефективності джерел ініціювання контактів; облік хроніки взаємин у розрізі етапів роботи з контрагентами; Підготовка договорів та комерційних пропозицій.
Маркетингові акції Планування та облік маркетингових заходів (цінові акції, виставки, семінари, форуми, конференції, тематичні розсилки); Інформація про учасників; Складання бюджету заходу; Доходи (укладені договори, оплачені рахунки); Облік витрат; Облік роздаткового і рекламного матеріалу; Друк списків і бейджів учасників; Розсилка запрошень; Звіти за підсумками заходу та ін.
Маркетингові дослідження Проведення маркетингових досліджень методом анкетування. Зберігання анкет і аналіз результатів; Формування звітів.
Товари і послуги Формування оборотів (планові і фактичні продажі) в розрізі груп товарів/послуг, продавців, клієнтів; Формування звітів (обороти і переваги клієнтів).
Журнал сервісного обслуговування Організація обліку надання послуг по оплаченому обслуговуванні клієнтів; Гарантійне і післягарантійне обслуговування; Складання графіка робіт з відповідальним фахівцям; Контроль строків та обсягів виконання робіт; Облік робочого часу; Організація оповіщення і розсилок; Продовження обслуговування; Формування рахунків та актів виконаних робіт; Облік накладних витрат; Інформація про вхідні звернення в розрізі карток обслуговування.
Журнал звернень Організація роботи reception; Облік вхідних звернень і адресний розподіл за відповідальним співробітникам; Контроль відпрацювання звернень; Постановка завдання.
Журнал обліку робочого часу Планування і облік робочого часу співробітників в розрізі офісних та виїзних видів робіт; Формування графіків робочого часу; Завантаження фахівців; Інтеграція з контрольно-пропускною системою, а також системою контролю допуску в приміщення всередині офісу.
Рекламації та заявки Організація роботи служби контролю якості і Service Desk, Облік рекламацій у розрізі товарів/послуг, співробітників, клієнтів (зауваження та відгуки).Организация обліку заявок від клієнтів на виготовлення кінцевого товару згідно вимог клієнта; Поетапне відстеження виконання замовлення; Облік матеріалів і видів робіт; Калькуляція замовлення; Облік макетів, креслень, вимог (вкладені файли); Облік листування в розрізі заявки; Формування рахунків на підставі заявки; Контроль термінів виконання і стану замовлення.
Журнал доставки Облік списків розсилок та доставки; Організація розсилки по e-mail, звичайною поштою, факсом; Організація роботи кур'єрської служби.
Журнал накладних витрат Облік витрат накладних витрат в розрізі клієнтів, співробітників і сервісного обслуговування; Формування документів на оплату.
Ціни реалізації Облік товарів і послуг (фотозображення і характеристики товарів); Собівартість; Облік цін реалізації; Тарифи (оптові, роздрібні, з доставкою та ін), Друк прайс-листів; Історія зміни цін.
Нагадування Зведена таблиця нагадувань і оповіщень по поточному користувачу в розрізі вхідних звернень, планових контактів, сервісних і проектних робіт, за попередніми оплатами і днів народжень контактних осіб , за станом на поточну дату. Облік подій ведеться у відповідних розділах системи.
Планувальник Інструмент для планування роботи; Календар контактів (з розділу "Маркетинг і Збут") і графіків робіт (з розділу "Журнал обліку робочого часу").
Контактні особи Реквізити та контактна інформація осіб контрагентів (дата народження, категорії, адреса, реквізити документів; E-mail, ICQ, мобільний телефон та ін
Документи Вихідні рахунки на оплату; Акти виконаних робіт; Накладні на відпуск; Вихідні податкові накладні; Журнал платежів; Реєстр договорів і комерційних пропозицій; Друк документів і звітів; Зберігання вкладених файлів.
Організації і МВО Облік банківських і податкових реквізитів контрагентів; Юридичні адреси; Матеріально Відповідальні Особи.
Архів документів Облік документів, що зберігаються в архіві (історія видачі).
Співробітники Реквізити та контактна інформація співробітників даної компанії (дата народження, посада, домашня адреса, реквізити документів; E-mail, ICQ, мобільний телефон та ін

 Основні розділи модуля "Парус - Адміністратор"

Модуль "Адміністратор" є службовим і призначений для формування баз даних, їх адміністрування, реєстрації нових користувачів і управління їх роботою (обов'язкова безкоштовна поставка).

Назва розділу Основні функції
Карти користувачів системи
Карти користувачів Системи призначені для реєстрації користувачів (груп) у Системі та зберігання інформації про них. Карта складається на кожного користувача Адміністратором Системи і призначена для визначення повноважень і прав доступу користувачів до розділів модулів.
Права користувачів Призначення та редагування прав доступу користувачів до розділів модуля "Менеджмент і маркетинг", а також іншим модулям ПП лінійки "Парус - Підприємство 7.40".
Функції Перетворення даних. Ремонт таблиць. Корекція даних. Переіндексація таблиць. Збереження та відновлення даних. Настройка параметрів архівації.

Основні розділи модуля "Парус - Оповіщення"

Модуль "Оповіщення" виконує функції оповіщення користувачів про різні події в системі, ведення листування між активними користувачами системи (chat), відправлення адресних повідомлень (листування) і ведення історії листування. Настроювання параметрів сповіщень здійснюється в "Налаштуваннях системи" модуля "Менеджмент і Маркетинг" індивідуально для кожного користувача.

Чат Листування з усіма активними користувачами системи по локальній мережі (вміст листування доступно всім користувачам). Оповіщення (повідомлення на екрані, SMS і E-mail)
Переписка Адресна персоналізована листування між двома користувачами системи по локальній мережі.
Оповіщення Дні народження. Знаменні дати. Закінчення строків дії договорів. Закінчення етапів. Оплата документів. Планування контактів і робочого часу. Надходження рекламацій і заявок. Реєстрація вхідних звернень.
Типи оповіщень Нагадування (спливаюче повідомлення на екран). E-mail. SMS. Net Send.

 

Авторизация
Подiлитися