Парус 8.5.6. релиз 6 сборка 0627 от 25 ноября 2015

 

www.parus.ua > Поддержка > Новости релизов > Парус 8

Парус 8.5.6. реліз 6 сборка 0627 від 25 листопада 2015


Модуль Бухгалтерський облік

 

Розділ: Авансові звіти

·         Доданий параметр AdvanceReport_Currency (Валюта авансового звіту), при додаванні авансового звіту поле "Валюта" ініціалізується значенням параметра AdvanceReport_Currency.

 

Розділ: Вхідні податкові накладні

·          На форму редагування вхідної податкової накладної додано поле "Належність" (вкладка "Контрагенти") з посиланням на словник "Юридичні особи". При додаванні вхідної податкової накладної поле за замовчуванням ініціалізується значенням юридичної особи з параметрів.

 

Розділ: Договори

·          При виконанні дії "Розмножити як додаткову угоду" для затвердженого договору поля «Тип, Префікс, Номер, Дата»  тепер доступні для редагування.

 

Розділ: Картотека бланків суворої звітності

·          Додано відбір по полях документа-супроводу.

 

Розділ: Номенклатор

·          Додано поле Примітка (довжина 2000)

·          У головне меню "Словники / Товарно-матеріальні цінності" додан словник "Загальний класифікатор продукції". У розділі "Номенклатор" (вкладка "Номенклатура", група "Реквізити") додано поле "ЗКП" з посиланням на цей словник

               

Розділ: Параметри

·          Доданий параметр "CacheReportsTemplates" - "Кешувати шаблони звітів", за замовчуванням "Ні". Не рекомендується включати кешування без необхідності, тому що ця дія перешкоджає завантаженню нового шаблону, якщо він змінився протягом сеансу і породжує більшу кількість локальних тимчасових файлів.

·          Доданий системний локальний параметр "Тип персонального документа для паспорта України" код AgnPassportType (папка "Контрагенти"). Вибір зі словника "Типи персональних документів".

 

Розділ: Звіти користувача

·          Для звіту додана ознака "Користувальницький". Для ПЗ базової поставки Системи (вказано у файлі template.ini) прапорець знятий. Для ПЗ, створюваного за допомогою додавання записи про звіт прапорець встановлений. У будь-якому випадку встановлюється автоматично і недоступний для зміни.

 

Розділ: Розрахунки з дебіторами / кредиторами

·          На форму умов відбору по рядках додано поле "Група контрагентів". Відбираються рядки з контрагентами, які входять до зазначеної групи.

 

Розділ: Ролі підписів електронних документів (специфікація)

·          У специфікації на вкладці "Підпис" змінилась назва поля "Діє" на "Термін дії".

 

Розділ: Типи електронних документів

·          Розроблено новий розділ "Типи електронних документів". Словник призначений для зберігання довідкової інформації для формування записів у розділі "Електронні документи".

·          На форму редагування типу електронного документа (заголовок) додані чекери: "Автоматична відправка", "Автоматичний прийом" і поле "Періодичність обробки (ціле у хвилинах)".

·          Для однозначного тлумачення адреси електронної пошти прибрано поле Користувач, для аутентифікації буде використано значення поля "Електронна адреса"(перейменовано в "Адреса електронної пошти")

·          Перейменовано колонку "Спосіб отримання відправки" на "Спосіб відправки отримання", як і назва аналогічного поля "Спосіб відправки отримання" на формі редагування заголовка.

·          Додані обов'язкові поля: "Каталог квитанцій" і "Каталог відповідей".

 

Розділ: Облікові періоди

·          У модулі "Адміністратор" Функції / Призначення прав доступу ролям / користувачам для розділу "Юридичні особи" додано дію: "Відкрити / Закрити обліковий період". Тепер тим користувачам, які бажають розмежувати права по юридичним особам, необхідно залишити права на дії "Закриття періоду" і "Відкриття періоду" розділу "Облікові періоди". Ці права повинні надаватися тільки користувачу з привілеями, тому що ці дії поширюються відразу на всіх юр.осіб. А всім іншим користувачам призначати права на нову дію "Відкрити / Закрити обліковий період" розділу "Юридичні особи".

 

Розділ: Електронні документи

·          Додана колонка "Дата відправки", заповнюється поле датою успішного відправлення документа.

·          При отриманні електронного документа в полі "Найменування файлу" в редакторі електронного документа прописується ім'я прикріпленого файлу з листа.

·          Процедура підписання тепер виконується для кожного окремо підписанта, а не списком. Якщо пароль та / або ключ не вказані, то видається запит на введення ключа та / або пароля, а потім проводиться підписання.

·          Поле "Примітка" доступно для редагування.

·          Додані пункти КМ "Одержання", "Розшифровка" і "Перевірка підпису".

 

Розділ: Юридичні зобов'язання

·          При додаванні / розмноженні юридичного зобов'язання додана перевірка прав доступу до Кошторису видатків.

 

 

Модуль: Розрахунок заробітної плати

 

Розділ: Алгоритми

·          У параметри алгоритмів БСУ, ОТП, КОМ доданий новий чеккер "Автоматично формувати типи днів при зміні підстави", який відповідає за формування типів днів. Чекер "Автоматично міняти ФВЧ при зміні підстави" - тепер відповідає за формування годин.

·          У параметри алгоритму "Інд" в групу "Фіксована доплата" додан чеккер "Коригувати фіксовану доплату на кількість ставок", при значення = «Так» фіксована сума множиться на кількість ставок обіймання посад.

 

Розділ: Журнал відпусток

·          На формі запису додана вкладка "Документ" з групою полів, в яких задаються тип, номер і дата документа-підстави (наказу) для надання відпустки, а також поле "Чий", в якому вказується мнемокод номенклатури посад. При відпрацюванні документа дані цих полів з журналу відпусток переносяться в підстави для розрахунку.

 

Розділ: Звіти користувача

·          Доданий користувальницький звіт "Табель обліку робочого часу (скороченню)" SL0750_SHORT.FR3

 

 

 

Розділ: Розрахунок заробітної плати

·         Додана можливість в умовах відбору відбирати обіймання посад по заданому типу обліку в ПФУ в нарахуваннях і в розподілі нарахувань.

 

 

Розділ: Розрахунки

·          У групу параметрів додан чеккер "Не враховувати мінімальну базу оподаткування", при значенні "Так" ігнорується для алгоритму ЄСВ застосування мінімальної шкали.

 

Модуль: Управління закупівлями, складом і реалізацією

 

Розділ: Договори (етапи)

·          При формуванні низки документів, таких як: Вихідні рахунки на оплату, Розпорядження на відвантаження споживачам, Витратні накладні на відпуск споживачам і Довіреності на одержання ТМЦ - з етапів договорів (особових рахунків) - тепер виконується наступний алгоритм:

- Якщо період дії графіків (точок графіків) потрапляє в умови формування вище перелічених документів, формуються різні заголовки документів окремо для кожної точки графіка (тобто формується стільки документів, скільки точок графіків потрапляє в умови формування).

- Якщо ж період дії графіка не потрапляє в умови формування (в поточний період), формується загальний заголовок документів зі специфікаціями з графіків, що потрапляють в заданий період формування, без урахування точок графіків.

 

Модуль: Управління конкурсними закупівлями (тендерами)

 

Модуль "Управління конкурсними закупівлями (тендерами)" (далі Система) призначений для оперативного управління державними закупівлями.

 

·          В рамках Системи здійснюється:

- Облік замовлень на поставки товарів, виконання робіт, надання послуг для державних або муніципальних потреб.

- Планування закупівель товарно-матеріальних цінностей в заданий період часу (з використанням замовлень споживачів або замовлень підрозділів).

- Облік і контроль виконання взаємних зобов'язань сторін, що виникають після укладення контрактів на закупівлю товарів (надання послуг).

- Облік Конкурсів, аукціонів, запитів котирувань та інших заходів, що мають на меті підбір оптимального постачальника для виконання запиту на закупівлю товарів або надання послуг.

- Облік заявок (котирувальних, конкурсних, аукціонних) постачальників на участь в закупівлі.

- Установка і зберігання критеріїв оцінки пропозицій постачальників при проведенні закупівель. 

·          Всі дані, які реєструються і зберігаються в Системі, можна розділити на обліковий та довідкову інформацію:

- Облікова інформація зберігається в розділах Системи "Документи" та "Облік" і відображає операції з планування, а також інформацію про прийняті заявках і проведених конкурсах.

- Довідкова інформація зберігається в словниках Системи. У них містяться деякі допоміжні відомості, які використовуються при реєстрації та обробці облікової інформації: перелік клієнтів та їх банківські реквізити, перелік товарів, найменування та курси валют, і т.п.

·          Також реалізована інтеграція з системою електронних державних закупівель ProZorro.

 

 

Модуль: Управління персоналом і штатний розклад

 

Розділ: Обіймання посад

·          На формі редагування "Заміщення посади" додана група полів "Облік у пенсійному фонді" (вкладка "Додатково"):

- Поле "Категорія застрахованої особи" (заповнюється вибором з словника "Категорії платників страхових внесків");

- Поле "Код типу ставки страхового внеску" (заповнюється вибором з словника "Типи ставок страхового внеску").

 

Розділ: Накази

·          У форму редагування "Підписуючи особи" додано поле "Порядок сортування" для коректного виводу в друкованих формах. При додаванні за умовчанням в полі задається значення "0", але значення можна міняти за допомогою кнопки генерації.

·          Для пунктів наказів типу "Стан заміщення" в полі "Параметри" додано виведення ПІБ співробітника.

 

 

Модуль: Облік продуктів харчування

 

·          Модуль "Облік продуктів харчування" призначений для ведення обліку продуктів харчування в комплексі з модулем "Бухгалтерський облік - Бюджет" і дозволяє складати меню залежно від особливостей харчування з подальшою передачею даних для списання в модуль "Бухгалтерський облік - Бюджет".  

·          Документи в модулі "Облік продуктів харчування" можуть оформлюватися по установі в цілому або по його відділеннях. Так само є можливість обліку в централізованій бухгалтерії по декількох установам.

·          Область застосування модуля: Служби харчування в бюджетних організаціях

·          Призначення модуля:

- Складання меню-розкладок або меню-вимог з урахуванням кількості довольствующихся і наявності продуктів за даними бухгалтерського обліку.

- Підготовка вимог на видачу продуктів харчування на підставі меню-розкладок або меню-вимог (підготовка ведеться через "внутрішні документи").

- Підготовка звітів по витраті продуктів харчування та вартості харчування, наприклад, таких як: "Накопичувальна відомість по витраті продуктів харчування", "Розрахунок вартості харчування", "Споживання продуктів на одну особу, що задовольняється", "Довідка по калорійності меню" і т.д.

·          Облік витрачання продуктів харчування

- Облік надходження й витрачання продуктів ведеться в модулі "Бухгалтерський облік - Бюджет" і полягає в реєстрації господарських операцій на підставі "Внутрішніх документів", виписаних для прийому продуктів на склад і для відпуску їх у харчоблок.  

·          У Системі передбачений комплекс спеціальних засобів, що дозволяють:

o            Вести довідники продуктів харчування, типових страв, дієтстолів, категорій осіб, що задовольняються та ін. (Група спеціалізованих словників "Харчування"), складати зразки меню-вимог і меню-розкладок:

1.  словник "Продукти харчування"

                             - Реєстрація продуктів відбувається із зазначенням хімічного складу (вітаміни і мінеральні речовини) та енергетичної цінності (білки, жири, вуглеводи, калорійність). При необхідності можна                                      вибрати параметр округлення продукту: Чи не округляти / Округляти по блюду / Округляти по документу;

                            - Є можливість виставляти відповідність одного продукту декількома позиціями довідника номенклатур;

2.  словник "Групи продуктів":

                            - Облік продуктів харчування за групами (м'ясо, молоко, овочі тощо), що визначаються користувачем;

3.  словник "Страви":

                            - Облік різної кількості нетто (брутто) продукту у страві залежно від сезону;

                            - Заміна одних продуктів іншими;

4.  словник "Класифікатор":

                           - Класифікувати продукти, групи продуктів;

5.  словник "Категорії осіб, що задовольняються"

                           - Для кожної категорії осіб, що задовільняються реєструвати середньодобовий набір продуктів на одну особу, що задовільняється за групами товарів і реєструвати планову вартість одного дня                                  перебування на одну особу, що задовільняється.

o - Складати зразки меню-вимог і меню-розкладок.

o - Реєструвати відомості про наявність осіб, що задовольняються для можливості використання при складанні меню-розкладки.

o - Складати меню-розкладки вручну або на підставі заздалегідь підготовлених зразків.

o - Виробляти розрахунок ціни списання та підбір номенклатури, доступною для списання, за даними бухгалтерського обліку.

o - При складанні меню-розкладки робити заміну продукту зі списку допустимих замін.

o Складати меню-вимоги вручну, на підставі зразків або на підставі меню-розкладок.

o Автоматично формувати вимоги-накладні на видачу продуктів на підставі підготовлених меню-розкладок або меню-вимог.

o Розраховувати залишки від округлення продукту до цілого за блюда чи по документу з можливістю формування окремих документів на списання або переміщення отриманих залишків (акти на списання або вимоги-накладні).

o Для централізованої бухгалтерії - складати документи для декількох організацій.

o Складати окремі меню-розкладки і меню-вимоги на видачу сухого пайка в відділення.

o Отримувати різну звітність

o         Основні етапи роботи в модулі:

o            Реєстрація відомостей про наявність осіб, що задовольняються;

o            Складання меню-розкладок з урахуванням кількості осіб, що задовольняються;

o            Розрахунок ціни списання продуктів з підбором номенклатури і з урахуванням залишку на дату складання меню-розкладки.

o            Формування меню-вимог на видачу продуктів харчування, як на підставі меню-розкладок так і за зразком.

o            Формування внутрішніх документів на підставі меню-вимог (або меню-розкладок) для відпрацювання витрачання продуктів харчування в модулі "Бухгалтерський облік - Бюджет".

o            Друк звітів

 

Модуль: Все ...

 

Розділ: Контрагенти

·          На вкладку "Фізична особа" - "Від кого / Кому" додана група полів "Транслітерація" з полями "Прізвище", "Ім'я" і "По батькові" і кнопка "Транслітерація".

 

Розділ: Черга друку звітів

·          Розділ "Черга друку звітів" призначений для перегляду станів звітів у черзі друку звітів при використанні Сервісу відкладеного друку звітів. Сервіс відкладеного друку звітів (далі в даній статті - Cервіс) являє собою окремий додаток Системи ПАРУС 8. Використання сервісу можливо для формування звітів користувача у форматах rpt, fr3, ods і xls, у яких відображається форма параметрів друку. Використання сервісу ефективно при одночасній друку декількома користувачами ряду звітів зі значним часом формування - дозволяє знизити час формування звітів, не займаючи при цьому ресурси комп'ютерів користувачів Системи. Використання сервісу доступно і в WIN, і в WEB-інтерфейсі Системи.

·          При виклику на друк звіту на формі параметрів друку відображається кнопка "В чергу", за якою формування звіту переміщується в чергу. Ця кнопка відображається тільки при наявності даного сервісу в ліцензії.

·          Стан звіту в черзі відображається в загальносистемному розділі "Черга друку звітів".

·          Запуск сервісу і запуск друку звітів може бути проведений в будь-якій послідовності. Якщо сервіс ще не запущений, то поставлений у чергу звіт (стан "Поставлено в чергу") буде чекати обробки його сервісом.

 

Для нижче перерахованих розділів проведені доопрацювання:

·          Поля Префікса і Номера документа розширені до 80 символів, префікс став не обов'язковим полем для заповнення;

·          Розширені поля Номер Документа- Підстави і Номер Документа-Супровождення до 240 символів.

·          У зв'язку з цим доопрацьовані відповідні процедури і форми формування документів, правила відпрацювання, зразки.

o            Акти переоцінки;

o            Акти неузгодженості;

o            Акти списання недостач / оприбуткування надлишків;

o            Банківські документи;

o            Відомості інвентаризації;

o            Вхідні акти виконаних робіт; 

o            Видаткові накладні на повернення постачальникам;

o            Видаткові накладні на відпустку в підрозділи;

o            Видаткові накладні на відпуск споживачам;

o        Дозвільні документи 

o            Картотека бланків суворої звітності;

o            Картотека речового майна;

o            Картотека групового обліку;

o            Зразки банківських документів;

o            Зразки внутрішніх документів;

o            Зразки документів;

o            Зразки касових документів;

o            Зразки розпоряджень на оплату;

o            Правила відпрацювання актів інвентаризації;

o            Правила відпрацювання актів передачі векселів;

o            Правила відпрацювання актів прийому векселів;

o            Правила відпрацювання банківських документів;

o          Правила формування банківських документів з розрахунково-платіжних відомостей;         

o            Правила відпрацювання вхідних податкових накладних;

o            Правила відпрацювання вихідних податкових накладних;

o            Правила відпрацювання внутрішніх документів;

o            Правила відпрацювання виробничих планів / звітів;

o            Правила відпрацювання інвентарної картотеки;

o            Правила відпрацювання депонентів;

o            Правила відпрацювання касових документів;

o            Правила відпрацювання картотеки векселів;

o            Правила відпрацювання картотеки МБП;

o            Правила відпрацювання картотеки операцій майбутніх періодів;

o            Правила відпрацювання реєстру податкових накладних;

o        Правила відпрацювання повідомлень про обсяги фінансування;

o            Правила відпрацювання потреб виробництва та актів витрати;

o            Правила відпрацювання подорожніх листів;

o            Правила відпрацювання розпоряджень на оплату;

o            Правила відпрацювання розрахунково-платіжних відомостей;

o            Правила відпрацювання угод про взаємозаліки;

o            Правила відпрацювання товарних звітів;

o            Прибуткові документи;

o            Прибуткові ордери;

o            Реєстри перерахувань;

o            Угоди про взаємозаліки;

o            Умови формування проводок;

o            Фінансові виписки;

o            Фінансові зобов'язання;

o            Юридичні зобов'язання;

 

·          У параметрах розділів додані налаштування "... UniqMode" для розширення унікальності номера документа. Значення параметра:

-Ні (Тобто поточний варіант),

-Рік (В поточну унікальність включається рік від дати документа),

-Належність (В поточну унікальність включається Належність документа),

-Рік + Належність (в поточну унікальність включається Належність документа і рік документа).

* Наприклад, для бюджетних організацій, де законодавчо встановлено починати заново нумерацію документів з початку року, зручно відмовитися від префікса і включити настройку унікальності «Рік + Належність». Система автоматично згенерує в новому році документ з номером «1».

 

o                       Авансові звіти (AdvanceReport_UniqMode)

o                       Акти інвентаризації (InventoryActs_UniqMode)

o                       Б анковскіе документи (BankDocuments_UniqMode)

o                       Відомості з оплати праці (SalaryPaysheets_UniqMode)

o                       Внутрішні документи (InternalDocuments_UniqMode)

o                       Вхідні податкові накладні (AccountFactInput_UniqMode)

o                       Депоненти (SalaryDeposits_UniqMode)

o                       Договори (Contracts_UniqMode)

o                       Журнал платежів (PayNotes_UniqMode)

o                       Вихідні податкові накладні (AccountFactOutput_UniqMode)

o                       Вихідні рахунки на оплату (PaymentAccounts _ UniqMode)

o                       Касові документи (CashDocuments_UniqMode)

o                       Накази (PersonOrders_UniqMode)

o                       Прибуткові документи (ComingDocuments_UniqMode)

o                       Проводки по оплаті праці (SalaryOperations_UniqMode)

o                       Розпорядження на оплату (PayDocsDirects_UniqMode)

o                       Видаткові накладні на відпуск споживачам (GoodsTransInvoicesToConsumers_UniqMode)

o                       Реєстри перерахувань (RegistersOfTransfers_UniqMode)

o                       Фінансові зобов'язання (FinancialObligations_UniqMode)

o                       Господарські операції (EconomicOperations_UniqMode)

o                       Юридичні зобов'язання (ObligationInLaw_UniqMode)

 

·          Додана можливість реєстрації зміни значень колонок в таблицях. Налаштування в модулі "Адміністратор", розділ "Обслуговування таблиць":

Авансові звіти;

Акти інвентаризації;

Банківські документи;

Відомості з оплати праці;

Внутрішні документи;

Вхідні податкові накладні;

Договори;

Журнал відвантажень;

Журнал платежів;

Вихідні податкові накладні;

Касові документи;

Перерахування;

План рахунків.

наверх
Авторизация
Подiлитися