www.parus.ua > Внедрение Технологии Инновации

Версия для печати

Парус-Аквапарк

Програмно-апаратний комплекс "Парус - Аквапарк" призначений для автоматизації аквапарку. Система дозволяє отримати більш ефективне управління аквапарками, вести облік часу перебування, організувати безготівкові розрахунки на його території.

Аквапарк_автоматизація_Парус

До недавнього часу аквапарки в Україні вважалися екзотикою. А зараз їх будують не тільки приморські міста, а й міста, що знаходяться далеко від «великої води». Незважаючи на різну площу, кількість гірок, атракціонів, висоту хвиль, наявність зон відпочинку, ресторанів швидкого харчування усі аквапарки працюють по одній ідеології. На їх території повинні розважатися і витрачати гроші люди в плавках і бікіні, яким абсолютно нікуди покласти гаманець. Тому можна сформувати дві основні задачі системи автоматизації аквапарку це:

  • автоматичний облік часу перебування відпочиваючих на території;

  • зручність обслуговування клієнтів за рахунок ведення безготівкових розрахунків за товари і послуги на території аквапарку з мінімальними матеріальними витратами і втратами з боку власника.

 

Спеціально для вирішення цих та інших управлінських та облікових задач група компаній "ПАРУС" розробила спеціалізований програмний продукт «Парус - Аквапарк», який призначений для автоматизації бізнес процесів, характерних для аквапарків.

 

Система «Парус-Аквапарк» інтегрована з іншими рішеннями групи компаній "Парус": «Парус-Бухгалтерія», «Парус-Торгівля і Склад», «Парус-Пропускний режим», «Парус-Касові апарати», «Парус-Ресторан», «Парус- Готель», «Парус-Менеджмент і маркетинг», «Парус-Персонал», «Парус-Заробітна плата», «Парус-Клубні карти», «Парус-Краса, здоров'я, спорт», що дозволяє створити всередині аквапарку справжній розважальний комплекс, куди крім самого аквапарку, в класичному розумінні, можуть входити готель, кафе, бари, ресторани, більярд, боулінг, нічні клуби, спорт-клуб, фітнес-клуб, магазини, спеціальні, окремо оплачувані, атракціони. Особливістю програмного комплексу є те, що кожен з цих продуктів може працювати окремо, але найбільша ефективність досягається саме при їх спільній роботі.
В результаті впровадження системи «Парус-Аквапарк» заклад отримує такі конкурентні переваги:

  • підвищується якість сервісу;

  • підвищується рівень лояльності клієнтів і престиж закладу;

  • створюються додаткові зручності для клієнтів за рахунок забезпечення безготівкового розрахунку за товари та послуги на території аквапарку;

  • забезпечується швидка обробка замовлень і обслуговування відвідувачів за допомогою сучасного POS-обладнання, КПК, планшетів;

  • поліпшується узгодженість і якість трудової дисципліни персоналу;

  • мінімізується вплив людського фактора і рівень зловживань з боку персоналу;

  • підвищується достовірність даних про рух матеріальних цінностей і товарів для прийняття оперативних рішень;

  • аналітичні можливості системи дозволяють скоротити часові витрати на отримання різного виду звітності, пошук управлінської інформації.

 

© 2003-8 Парус