www.parus.ua > Продукция > Для среднего и малого бизнеса (SMBs) > Ресторан Версия для печати
| |
Програмний комплекс "Парус-Ресторан"Програмний комплекс "Парус - Ресторан" призначений для автоматизації ресторану, кафе, бару, пабу, клубу, пансіонату та інших закладів ресторанного бізнесу. У нашій системі для управління рестораном, кафе, баром Ви знайдете все найнеобхідніше - від повної автоматизації бізнес-процесів з обслуговування клієнтів, до ведення фінансово-господарського, податкового та складського обліку. В результаті впровадження системи для ресторану, кафе, пабу "Парус-Ресторан" заклад отримує такі переваги:
Зручний і простий графічний інтерфейс, що працює в комплексі з будь-якими типами сенсорних POS моніторів (Touchscreen) і КПК (Pocket PC), дозволяє автоматизувати робочі місця офіціантів, барменів, касирів, адміністраторів залу, бухгалтерів, калькуляторів, власників закладів і керуючих, тим самим підвищивши якість обслуговування клієнтів. Умовно функціонал цього програмного комплексу можна розділити на дві складові: так звані "front-офіс" та "back-офіс". Складова "front-офіс" призначена для автоматизації та контролю процесів обслуговування клієнтів у ресторанах, кафе, барах, нічних клубах і включає в себе наступні функціональні можливості: Робоче місце офіціанта, барменаРеєстрація користувача проводиться за допомогою індивідуальної безконтактної картки, після чого система пізнає її власника з урахуванням прав доступу в програмний комплекс, також можлива реєстрація при введенні пароля. Приймання замовлення офіціантом включає наступні функції: замовлення на стіл, посилка або друк замовлення на кухню та/або бар з урахуванням індивідуальних смаків, подача команди системі друкувати рахунки для клієнтів і, якщо це дозволено правами доступу, друк чеків на оплату клієнтами замовлень. Якщо реєструється замовлення в барі, то офіціант або бармен реєструє його без деталізації столу. Робоче місце касираКасир, якщо це передбачено правами доступу, здійснює друк чеків і приймає оплату від клієнтів в різній формі (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок, платіжні картки та ін.) Система дозволяє реєструвати повернення грошей. Робоче місце адміністратора залуАдміністратор має можливість виконувати всі дії в системі, які передбачені для офіціантів і касирів. Крім того, він має можливість здійснювати управління змінами, реєструвати в системі заміну столу і/або офіціанта, який обслуговує клієнта, проводити розподіл і об'єднання замовлень клієнтів, а також видаляти з системи замовлення або позиції замовлень з реєстрацією причин видалення. Можливе застосування дисконтно-депозитної системи в ресторані за допомогою клубних карток клієнтів. Крім оплати з печаткою фіскального чека, система "Парус-Ресторан" дозволяє проводити оплату за безготівковим розрахунком, по клубній карті клієнта, а також у кредит клієнта або в кредит співробітника. У разі, коли система використовується разом з програмним комплексом "Парус-Готель", можливо закриття рахунку на номер, в якому проживає гість з включенням в оплату рахунку суми за харчування в ресторані. Система інтегрована з різного роду обладнанням: касовими апаратами, фіскальними реєстраторами, сканерами штрих -кодів, чековими, касовими принтерами. Робоче місце фахівця "back-офісу"Складова "back-офіс" програмного комплексу "Парус-Ресторан" має наступні функціональні можливості:
Програмний комплекс також дозволяє формувати і аналізувати такі звіти:
Система інтегрована з широко застосовуваним торговим та POS-обладнанням: касовими апаратами, фіскальними реєстраторами, сканерами штрих-кодів, чековими і касовими принтерами (ЕККР IKC, Mini, Datecs, Samsung; Posiflex, Flytech, JIVA, IBM, Aura, EPSON, TYSSO і ін), в тому числі Datecs - MP-500, Datecs - MP-500Т, Datecs - FP3530T (ФККР), Datecs - MP-50D, МІНІ-ФП/ФП01/ФП1/ФП4/ФП6 (ФККР), КС-E260T / 483LT (ФККР), Mini-500ME, Mini -500.02ME/600.04ME, Silex-6004, Samsung - 250, Samsung - 350. Крім всіх цих документів і звітів, складова « back - офіс» програмного комплексу « Парус- Ресторан» при інтеграції з системами «Парус-Бухгалтерія», «Парус-Торгівля та склад», «Парус-Зарабітна плата», «Парус-Персонал», «Парус-Пропускний режим» и «Парус-Готель» має можливість реєструвати рух за всіма рахунками бухалтерского та податкового обліку, підготовляти всю стандартну звітність, вести складський облік про наявність та рух товарів, проводити розрахунок заробітної плати, вести облік персоналу, контролювати і розмежовувати доступ в приміщення, формувати табель обліку робочого часу співробітників, реєструвати замовлення клієнтів в номер. Таким чином, автоматизація бізнес процесів ресторанного комплексу допоможе Вам завжди залишатися сучасними, розташовувати оперативною інформацією та отримувати конкурентні переваги. | |
© 2003-8 Парус |